Ihanat asiakkaamme

Asiakaspalvelussa saattaa esiintyä viivettä, koska henkilökuntaa on vähemmän 14.4. – 11.10.2020. Toimistolla on töissä yksi sihteeri ja toinen on vuorotteluvapaalla.

Toimiston henkilökunta tekee 14.4.2020 alkaen etätöitä. Etätöitä tehdään niin kauan kuin Suomen poikkeusolot jatkuvat koronaviruksen takia. Toimistolla voit asioida varaamalla ajan puh. 0207 738 730. Sähköinen asiointi onnistuu suojatun sähköpostin avulla.

Kaupungintalo kaikki ulko-ovet ovat lukossa. Keuruun Veden ovikello ei toimi tällä hetkellä. Koputa ikkunaan tai soita.

Toimisto on normaalioloissa avoinna klo 9-12 ja 13-15. Toimistossa ei yleensä ole ketään talon sisällä hoidettavien asioiden tai kahvitaukojen aikaan. Taukojen ajankohtaa ei uskalla lähteä ennustamaan. Asioita hoidetaan ja taukoja pidetään työtilanteen mukaan sopivassa kohdassa. Toimiston ovessa on kyltti, jossa kerrotaan, milloin asiakaspalveluhenkilö suurin piirtein palaa toimistolle. Niin ja vessassakin pitää käydä joskus.

Soitathan ovikelloa, jos ovessa ei ole paluuaikakylttiä. Parhaiten asiat hoituvat ajanvarauksella puh. 0207 738 730.

Julkaistu 30.3.2019 / päivitetty 8.4.2020